سرچ گائیڈ

سرچ گائیڈ نمبر
(حدیث نمبر کے ذریعہ تلاش)
حدیث نمبر کے ذریعہ تلاش میں آپ احادیث کو حدیث نمبر کے لحاظ سے تلاش کر سکتے ہیں۔ آپ input box میں حدیث مبارکہ کا نمبر لکھیں گے اور متعلقہ حدیث آپ کے سامنے آ جائے گی۔
1
(ابواب میں اردو، عربی، انگلش لفظ تلاش)
ابواب میں تلاش میں حدیث مبارکہ کو ابواب کے ذریعے تلاش کر سکیں گے۔ یہ سرچ اردو اور عربی ابواب دونوں پر مشتمل ہوگی۔
2
(حدیث میں عربی، اردو، انگلش لفظ تلاش)
حدیث میں اردو لفظ تلاش حدیث مبارکہ کے سند اور متن پر اردو میں سرچ ہے۔ ایک سے زیادہ لفظ بھی سرچ کر سکتے ہیں، یہ سرچ Full Text Search ہے۔ اس میں تمام الفاظ شامل ہیں۔ آپ ایک لفظ یا الفاظ کے مجموعے پر سرچ کر سکتے ہیں۔ اسی سرچ میں آپ کسی بھی خاص کتاب یا کسی بھی راوی سے مروی احادیث مبارکہ تلاش کر سکتے ہیں۔ مثلا کتاب علم اور ابوہریرہ رضی اللہ عنہ سے مروی احادیث دیکھنے کے لیے اس طرح سے سرچ میں لکھیں گے۔
جنازے کے مسائل ابوہریرہ قبر            (اور حدیث میں لازمی تمام الفاظ آئے ہوں۔ والی option پر چیک لگا کر سرچ کریں گے)
اس کا مطلب تمام احادیث جنازے کے مسائل کی اور جو حضرت ابوہریرہ رضی اللہ عنہ سے مروی ہوں یا جن میں آپ کا اسم مبارک آیا ہو۔ اور ساتھ ساتھ حدیث میں قبر کا لفظ بھی آیا ہو۔
3

عمومی طور پر حروف تہجی  ”  آ  “ small a اور capital A سے لکھا جاتا ہے۔

بعض keyboard layout میں سرچ کرتے ہوئے small a اور capital A سے اگر حروف تہجی ”  آ  “  لکھیں گے تو اس پر رزلٹ ظاہر نہیں ہو گا ۔

بعض keyboard layout میں آپ اسے + Shift سے لکھیں گے اور بعض keyboard layout میں صرف capital A سے لکھیں گے۔

مثلا: small a اور capital A سے اگر لفظ ” آسمان  “  لکھیں گے تو رزلٹ ظاہر نہیں ہو گا لیکن اگر + Shift سے ” آسمان “  لکھیں گے تو اس پر رزلٹ ظاہر ہوں گے۔

4
بعض keyboard layout میں ” ؤ “ لکھنے میں دشواری پیش آتی ہے۔ اس لیے ” ؤ “ لکھنے کے لیے آپ بعض keyboard میں صرف ” + “ کا سائن دبانے سے اسے لکھیں گے۔ یا بعض keyboard layout میں Alt w سے اسے لکھیں گے۔
5


اردو لکھنے میں مشکل کا حل

اردو لکھنے میں مشکل کا حل نمبر
اس سوفٹ وئیر میں جہاں جہاں Input Boxہیں ان میں آپ اردو لفظ لکھ سکتے ہیں۔ لیکن اگر آپ کو Input Boxمیں اردو لکھنے میں دشواری پیش آ رہی ہو۔ تو اس کی وجہ ہے کہ آپ کے کمپیوٹر میں اردو لینگوج سپورٹ انسٹال نہیں کی گئی، لحاظہ آپ اپنے کمپیوٹر میں درج ذیل ہدایات کی روشنی میں پہلے اردو انسٹال کیجئے۔ اس طرح سے آپ Input Boxمیں اردو لکھنے کے ساتھ ساتھ Windows کے کسی بھی سوفٹ وئیر میں اردو لکھ سکیں گے۔

1
اگر آپ کے سسٹم میں اردو کی بورڈ انسٹال نہیں ہے، تو آپ ہماری ویب سائٹ سے اردو کی بورڈ ڈاؤن لوڈ کر کے اردو کی بورڈ انسٹال کر سکتے ہیں۔ اس لنک پر جائیے کی بورڈ ڈاؤن لوڈ کیجئے ، خود کار سسٹم کے تحت ونڈور ایس پی، ونڈوز ۷، ونڈوز ۸ میں کی بورڈ انسٹال ہو جائے گا۔ جس سے آپ باآسانی اردو لکھ سکیں گے۔

http://www.islamicurdubooks.com/urdu-keyboard/

2


عربی لکھنے میں مشکل کا حل

عربی لکھنے میں مشکل کا حل نمبر
عربی عبارت تلاش کرنے کے لیے، عربی کیبورڈ سے لکھی جائے، اگر اردو کیبورڈ سے عربی عبارت لکھ کر تلاش کی جائے گی تو رزلٹ ظاہر نہیں ہوں گے۔ اردو عربی کیبورڈ ہماری سائٹ سے ڈائون لوڈ کر لیجئے۔

http://www.islamicurdubooks.com/urdu-keyboard/

1


Check Font

If text written in "a" and text written in "b" both are same it mean font is already installed and not need to install again.


a
قرآن و حدیث
b


If you have Internet connection you can download this font through this software form our website for downloading please click the link below. (must connect to Internet first)