🏠 👥 🔍 🧩 🅰️ 📌 ↩️

مصنف ابن ابي شيبه سے متعلقہ
تمام کتب
ترقیم عوامہ
ترقيم الشژي
عربی لفظ
اردو لفظ
حدیث کتب میں نمبر سے حدیث تلاش کریں:

ترقیم محمدعوامہ سے تلاش کل احادیث (39098)
حدیث نمبر لکھیں:
ترقیم سعد الشژی سے تلاش کل احادیث (40754)
حدیث نمبر لکھیں:
حدیث میں عربی لفظ/الفاظ تلاش کریں
عربی لفظ / الفاظ لکھیں:
حدیث میں اردو لفظ/الفاظ تلاش کریں
اردو لفظ / الفاظ لکھیں:

510. ما يدعو به الرجل بين الركن والمقام
رکن یمانی اور مقام ابراہیم کے درمیان کون سی دعا مانگے
اظهار التشكيل
ترقیم عوامۃ: 16063 ترقیم الشثری: -- 16555
١٦٥٥٥ - حدثنا ابو بكر قال: حدثنا يحيى بن سعيد عن (ابن) (١) جريج عن يحيى بن (عبيد) (٢) عن ابيه عن عبد الله بن السائب قال: سمعت رسول الله ﷺ ⦗١٣٢⦘ يقول: بين الركن والحجر:"ربنا آتنا في الدنيا حسنة وفي الآخرة حسنة وقنا عذاب النار" (٣) .

ريفرينس و تحكيم الحدیث:
(١) في [ط]: (أبي).
(٢) في [س]: (عبيد اللَّه)، وفي [جـ]: (عبد اللَّه).
(٣) مجهول؛ لجهالة عبيد مولى السائب بن أبي السائب المخزومي، والد يحيى بن عبيد، وأخرجه أحمد (١٥٣٩٩)، وأبو داود (١٨٩٢)، والنسائي في الكبرى (٣٩٣٤)، وابن خزيمة (٢٧٢١)، وابن حبان (٣٨٢٦)، والحاكم ١/ ٤٥٥، وعبد الرزاق (٨٩٦٣)، والفاكهي (١٦٩)، والشافعي في المسند ١/ ٣٤٧، وابن الجارود (٤٥٦)، والطبراني في الدعاء (٨٥٩)، والبيهقي ٥/ ٨٤، والمزي ١٩/ ٢٥٣.

حدثنا ابو بكر، قال: نا يحيى بن سعيد ، عن ابن جريج ، عن يحيى بن عبيد ، عن ابيه ، عن عبد الله بن السائب ، قال: سمعت رسول الله صلى الله عليه وسلم يقول بين الركن والحجر:" ربنا آتنا في الدنيا حسنة وفي الآخرة حسنة وقنا عذاب النار"
حضرت عبد اللہ بن السائب سے مروی ہے کہ میں نے نبی کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کو رکن یمانی اور حجر اسود کے درمیان یہ دعا کرتے ہوئے سنا کہ اے اللہ ہمیں دنیا اور آخرت میں بھلائی عطا فرما اور آگ کے عذاب سے بچا۔ [مصنف ابن ابي شيبه/كتاب الحج/حدیث: 16555]
تخریج الحدیث: (مصنف ابن ابي شيبه: ترقيم سعد الشثري 16555، ترقيم محمد عوامة 16063)

مزید تخریج الحدیث شرح دیکھیں
اظهار التشكيل
ترقیم عوامۃ: 16064 ترقیم الشثری: -- 16556
١٦٥٥٦ - حدثنا ابو بكر قال: حدثنا اسباط بن محمد عن عطاء عن سعيد بن جبير قال: كان من دعاء ابن عباس (الذي) (١) لا يدع بين الركن والمقام ان يقول: رب قنعني بما رزقتني وبارك لي فيه واخلف على كل غائبة لي بخير (٢) .

ريفرينس و تحكيم الحدیث:
(١) تكررت في: [ب].
(٢) ضعيف؛ عطاء اختلط.

حدثنا ابو بكر، قال: نا حدثنا ابو بكر، قال: نا اسباط بن محمد، عن عطاء، عن سعيد بن جبير، قال: كان من دعاء ابن عباس الذي لا يدع بين الركن والمقام ان يقول:" رب قنعني بما رزقتني وبارك فيه , واخلف علي كل غائبة لي بخير"
حضرت ابن عباس رضی اللہ عنہما رکن یمانی اور مقام ابراہیم کے درمیان یہ دعا کبھی نہیں چھوڑا کرتے تھے کہ اے میرے رب تو نے جو رزق مجھے عطا فرمایا ہے مجھے اس پر قناعت کی توفیق عطا فرما اور اس میں میرے لیے برکت پیدا فرما۔ جو کچھ بھی ضائع یا کم ہوجائے تو اس کا بہتر بدل عطا فرما۔ [مصنف ابن ابي شيبه/كتاب الحج/حدیث: 16556]
تخریج الحدیث: (مصنف ابن ابي شيبه: ترقيم سعد الشثري 16556، ترقيم محمد عوامة 16064)

مزید تخریج الحدیث شرح دیکھیں